پروژه رایگان

۳۰ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه دبیرخانه دانشگاه با ویژوال سی شارپ با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه پروژه دبیرخانه دانشگاه با ویژوال سی شارپ داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه پروژه دبیرخانه دانشگاه با ویژوال سی شارپ تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه پروژه دبیرخانه دانشگاه با ویژوال سی شارپ دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه پروژه دبیرخانه دانشگاه با ویژوال سی شارپ توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه پروژه دبیرخانه دانشگاه با ویژوال سی شارپ در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ali mmm
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه باربری تحت ای آر یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های پروژه باربری تحت ای آر تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار پروژه باربری تحت ای آر یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه : پروژه پروژه باربری تحت ای آر قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ali mmm
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دفاتر پیشخوان با زبان سی شارپ دات نت با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه دفاتر پیشخوان با زبان سی شارپ دات نت داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه دفاتر پیشخوان با زبان سی شارپ دات نت تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه دفاتر پیشخوان با زبان سی شارپ دات نت دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه دفاتر پیشخوان با زبان سی شارپ دات نت توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه دفاتر پیشخوان با زبان سی شارپ دات نت در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ali mmm
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود آژانس مسافرتی با زبان ER یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های دانلود آژانس مسافرتی با زبان ER تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار دانلود آژانس مسافرتی با زبان ER یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه : پروژه دانلود آژانس مسافرتی با زبان ER قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ali mmm
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود پروژه بلیط هواپیمایی به زبان c sharp با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه دانلود پروژه بلیط هواپیمایی به زبان c sharp داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه دانلود پروژه بلیط هواپیمایی به زبان c sharp تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه دانلود پروژه بلیط هواپیمایی به زبان c sharp دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه دانلود پروژه بلیط هواپیمایی به زبان c sharp توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه دانلود پروژه بلیط هواپیمایی به زبان c sharp در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ali mmm
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه آژانس مسافرتی با زبان c sharp با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه پروژه آژانس مسافرتی با زبان c sharp داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه پروژه آژانس مسافرتی با زبان c sharp تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه پروژه آژانس مسافرتی با زبان c sharp دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه پروژه آژانس مسافرتی با زبان c sharp توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه پروژه آژانس مسافرتی با زبان c sharp در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ali mmm
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود سورس انبار داری با حقوق و دستمزد به زبان سی شارپ دات نت با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه دانلود سورس انبار داری با حقوق و دستمزد به زبان سی شارپ دات نت داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه دانلود سورس انبار داری با حقوق و دستمزد به زبان سی شارپ دات نت تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه دانلود سورس انبار داری با حقوق و دستمزد به زبان سی شارپ دات نت دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه دانلود سورس انبار داری با حقوق و دستمزد به زبان سی شارپ دات نت توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه دانلود سورس انبار داری با حقوق و دستمزد به زبان سی شارپ دات نت در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ali mmm
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه سورس پروژه فروش در sql در c# با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه سورس پروژه فروش در sql در c# داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه سورس پروژه فروش در sql در c# تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه سورس پروژه فروش در sql در c# دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه سورس پروژه فروش در sql در c# توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه سورس پروژه فروش در sql در c# در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ali mmm
  • ۰
  • ۰

فروش در sql با c#


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه فروش در sql با c# با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه فروش در sql با c# داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه فروش در sql با c# تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه فروش در sql با c# دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه فروش در sql با c# توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه فروش در sql با c# در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ali mmm
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه دانشجویی فروشگاه کالا c# با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه پروژه دانشجویی فروشگاه کالا c# داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه پروژه دانشجویی فروشگاه کالا c# تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه پروژه دانشجویی فروشگاه کالا c# دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه پروژه دانشجویی فروشگاه کالا c# توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه پروژه دانشجویی فروشگاه کالا c# در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ali mmm